vrijdag 3 januari 2014

Welkom in het jaar 2014!

Terugkijkend op het afgelopen jaar zie ik zoveel mooie herinneringen... Als ik mijn ogen sluit zie ik mentaal allerlei snapshots langskomen waarin ik lach, straal of ontroerd ben. Mooie momenten om op terug te kijken! Kaartjes en opdrachten, maar ook in mijn gezin, familie en met vrienden en vriendinnen. Een jaar waarin ik het gevoel heb dat ik gegroeid ben; in creativiteit, in vriendschappen en in de liefde.
Tuurlijk zie ik ook wel een paar minder mooie plaatjes, maar die horen in afgelopen jaar thuis, zijn achter me gelaten. Ik ben ze niet vergeten, maar wil ze ook niet meedragen het nieuwe jaar in.


En nu ligt er een heel nieuw jaar voor me open. Vol beloftes, plannen en vrijheid om te kiezen wat ik maar wil! Ik wordt er zó vrolijk van! En enthousiast...
Een hoofd vol plannen en wilde ideeën. Een agenda, nu nog leeg, maar die ik straks vol wil maken met theeleutafspraken en bakjes bijklets. Niet alleen voor de gezelligheid, maar ook omdat ik zo graag sámen met anderen me wil ontwikkelen. 
Een lijf dat ik eindelijk een beetje meer begrijp en rekening mee durf, kan en het me ook lukt te houden. Hopelijk ligt daar ook een mooi jaar in het verschiet...

Dus...
Aan alle vriendinnen en creatieve kennissen; houdt je agenda maar in de aanslag!

Aan iedereen die dit leest: ik hoop nog heel veel berichtjes en maaksels te plaatsen en te delen.
Aan iedereen die ik lief vind: een dikke liefdevolle knuffel...

Ik wens jullie alle mooie wensen en dromen die uit mogen komen in 2014!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten