woensdag 8 januari 2014

Startsein voor nieuwe kaartjes!

Heerlijk is dat; vakantie vieren...
Niets moeten, lekker luieren, boekjes lezen.
Het enige 'lastige' is (en dat herken ik ook bij veel creatieve vriendinnen) dat je hoofd zo op hol slaat. Ineens zitten er honderd potentiële ideeën en plannen, honderd tijdslijnen om die plannen te verwerkelijken (waarvan je nu al bijna in de stress schiet omdat je weet dat je dat nooit gaat halen!) Gelukkig kan ik dan redelijk makkelijk even een teug adem happen, de eerste schetsjes maken en de rest van me af laten glijden. Heerlijk!

Moraal van dit verhaal: Ik ben van mening dat elk creatief mens veel vaker vakantie moet houden! ;)

Nu de vakantie voorbij is liggen alle schetsjes voor me. Sommige worden meteen geëlimineerd, die zijn niet leuk, te moeilijk of gewoon niet haalbaar genoeg. Gelukkig blijft er heel wat over en aan de leukste ben ik nu begonnen.



Ga natuurlijk nog lekker niets vertellen, maar hou je op de hoogte...
Wat denk jij dat 't wordt?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten