woensdag 18 december 2013

Ik kan het nog! Crea-Bea maakt Kerstbeest.

Na lange radiostilte kan ik vol trots vertellen dat ik het nog steeds kan! Crea-Bea zijn, bedoel ik.

Een longontsteking bleek een virus, dagje in het ziekenhuis, uitzieken, je beter voelen en meteen weer geveld worden door de staart van het virus... Ik ben redelijk onder de pannen geweest. Ondertussen heb ik niet stil gezeten, hoor! Ik heb genoeg gedaan en gemaakt en veel gerust, maar dat vertel ik later allemaal nog wel!

Nu kan ik volmondig zeggen dat ik er weer ben. En hoe! Manlief heeft mijn site www.bouwkaarten.com op de schop genomen. Hij ziet er nu gelikter uit dan ooit! Er staat een workshop op de planning én ik mag mijn spullen tonen en verkopen in de studio van mijn vriendin Martine! Veel leuk en goed nieuws dus. Ik sta ondertussen ook weer te springen op te schrijven, bouwen en showen. Dus voorlopig zal er weer het een en ander gebeuren op www.rona.nu!

Eerst iets over mijn Kerstbeest...

Zaterdagmiddag komt mijn mannetje thuis met de mededeling dat er een Kersttoernooi wordt georganiseerd vanuit zijn badmintonclub. Of ik 'even' een rendierpak in elkaar wilde zetten...
Voor dinsdag!


Ik ben zondag de kast eens ingedoken, vond een rendiergewei in de zak met Kerstspullen, een oud laken en een handdoek en dacht: "Nou, daar moet toch wel iets van te bouwen zijn?"










Naast het afmaken van een kaartje voor mijn ouders ben ik zondag
en maandag druk geweest met naald, draad, stof, verf en vulling en dit
is het resultaat...







Zie hier 'Mijn Vrolijk Kerstbeest'!
Hij kan nog kwispelen ook! ;)





Fijn om terug te zijn!
Hopelijk zie ik jullie snel op www.rona.nu en bouwkaarten.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten